Een goede werkorganisatie verbetert de kwaliteit van het werk

    We leven in een complexe en steeds veranderende wereld. Organisaties en bedrijven werken met complexe markten en technologie die tegen een hoog tempo verandert. Daarbovenop groeit de krapte op de arbeidsmarkt. Dat vraagt om nieuwe businessmodellen en meer flexibiliteit. Een goede werkorganisatie is daarbij cruciaal.

    Goed organiseren biedt niet alleen een antwoord op deze uitdagingen, maar verbetert ook de kwaliteit van het werk. Goed organiseren kan je door in teams te werken, door oog te hebben voor voldoende afwisseling en autonomie en door werk en privé in balans te houden. Ook het invoeren van aspecten van Het Nieuwe Werken of ondersteuning krijgen van je netwerk biedt kansen om het werk goed te organiseren.

     

    Werken met goesting

    • Werkstress en burn-out voorkomen
    • Gezond en veilig werken
    • Tot aan je pensioen werken
    • Jong en oud inzetten
     
     

    Leidinggeven met klasse

    • Coachend leidinggeven
    • Verbindend communiceren
    • Doordacht delegeren
    • Medewerkers motiveren
     
     

    Leren om te groeien

    • Competenties en talent ontwikkelen
    • Al doende leren
    • Tijd maken voor opleiding
    • Kennis delen via lerende netwerken